FANDOM

Jak w każdym serialu czy też w filmie, zdażają się wpadki. To dotyczy również serialu LOST.
Oto lista niektórych wpadek które wydarzyły się na planie i widać je (w poszczególnych epizodach):
  • W odcinku 21 serii 1 ("The Greater Good"), kiedy Sayid wysiada z białego vana, w drzwiach które zamyka widać odbicie kamery i operatora.
  • W odcinku 23 ("Exodus część 1"), gdy Vincent próbuje dopłynąć do tratwy, w wodzie wyraźnie widać ekipę z kamerą (po prawej stronie ekranu). Kilka ujęć później kamera jest znowu widoczna.
  • W odcinku "Homecoming", podczas bójki Jacka i Ethana, wyraźnie widać, że mężczyzną otrzymującym ciosy od Jacka nie jest William Mapother tylko jego dubler.
  • W odcinku "Tabula Rasa", kiedy Kate i Sawyer rozmawiają, w tle słychać nadlatujący samolot.
  • W odcinku "House of the Rising Sun" złoty zegarek znika z nadgarstka Michaela, kiedy Jin próbuje go utopić, ale zaraz po walce, znów się na nim pojawia.
  • Już w 3 sezonie (czyli po upływie około dwóch miesięcy) blizna po kuli zniknęła z ramienia Sawyera.
  • Gdy Hurley i Charlie starają się złowić rybę przy pomocy "włóczni", stan zamoczenia koszulki Hurley'a zmienia się w zależności od ujęcia - mokry cały jej przód lub tylko część.
  • W odcinku 4 serii 2 ("Everybody Hates Hugo"), kiedy Sun zakopuje w piasku butelkę z wiadomościami (wykopuje dołek i podnosi butelkę), nie ma na palcu obrączki. Po tym jak skaleczyła się w twarz, znowu widzimy na zbliżeniu butelkę w jej ręku i obrączka jest. Jednak gdy Sun kładzie butelkę w piasku i ją zakopuje, obrączka znowu znika.
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-NC-ND , o ile nie zaznaczono inaczej.