Lostpedia
Advertisement
The Maxwell Group.jpg

The Maxwell Group Jest to strona internetowa ujawniona w jednej z misji w interaktywnej grze Find815 dotyczącej serialu Zagubieni .Na razie przeznaczenie strony nie jest znane. Po próbie logowania wyświetla się komunikat że strona jest w czasie serwisowania i powróci 2/01/2008 00:08:15 czyli następnego dnia po emisji pierwszego czwartego sezonu Lost. Wiadmo że grupa ta ma powiązania z korporacją Widmore oraz z Talbotem. Grupa ta wysłała maila do Sama który zapoczątkował jego wyjazd do Jakarty.

Link do strony The Maxwell Group

Ciekawostki

  • Po odpowiednim rozjaśnieniu/kontrastowaniu zdjęcia (obok widoczna inna manipulacja) na zdjęciu ukazuje się ukryty wąż.
Ukryta informacja.jpg
  • Kryptonim nadany przez producentów ostatniemu odcinkowi sezonu trzeciego serialu Zagubieni to Snake in Mailbox czyli Wąż w Skrzynce Pocztowej. Autorzy użyli takiej nazwy ponieważ w ostatniej chwili odcinka dowiadujemy się o tym że jednak można wydostać się z wyspy a Kate i Jack są tego przykładem. Sytuacja ta miała być tak zaskakująca jak atak węża.
  • Snake in the Box jest zagadką geometryczną, polegająca na przemieszczaniu się od wierzchołka do wierzchołka sześcianu po jego krawędziach, z zastrzeżeniem by nie przejść tej samej krawędzi więcej niż raz. Celem jest odwiedzenie wszystkich wierzchołków.
Advertisement