FANDOM

  • Przedszkole mogło być wykorzystywane jako pokój Alex podczas jej dzieciństwa.
  • Gdy widzimy Claire w przedszkolu wraz z Ethanem w odcinku Maternity Leave, włącza ona zabawkę przedstawiającą samoloty Oceanic Airlines krążące wokół kołyski i wygrywające melodię do piosenki Catch a Falling Star and Put It in Your Pocket. W odcinku Raised by Another podczas spotkania w sprawie adopcji, Claire spytała czy nowa rodzina jej dziecka będzie mu śpiewała tą piosenkę - to sugeruje, że Tamci musieli mieć kontakt ze światem zewnętrznym, aby uzyskać tą informację (o piosence).
    • To, że Inni mieli kontakt ze światem zewnętrznym potwierdza odcinek The Glass Ballerina
  • Przeznaczeniem stacji jest odnalezienie lekarstwa na chorobę.
    • Choroba może wcale nie istnieć. Eksperyment: Jak uleczyć coś co według Ciebie istnieje, ale w rzeczywistości nie.
  • Prawdopodobne połączenie z Worldwide Wellness and Prevention Development Program.
  • Stacja jest opuszczona, ale właz ewakuacyjny jest nadal używany przez Tamtych.
  • Właz ewakuacyjny mógł być używany jako przejście z jednej stacji do kolejnej, jako że jest zaznaczony na mapie.
  • Ben był jednym z lekarzy w gabinecie zabiegowym (Ben jako lekarz).
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-NC-ND , o ile nie zaznaczono inaczej.