FANDOM

Jate - nazwa nadana przez fanów na romantyczny związek pomiędzy Jackiem a Kate. Jate jest częścią czworokąta miłosnego pomiędzy Kate, Jackiem, Sawyerem i Juliet (Skate + Jate + Suliet + Jacket).

Na Wyspie

Sezon 1

1x01jack kate sewing machine

Kate zszywa ranę Jacka

  • Pilot: Part 1 - Jack i Kate poznają się; Kate zszywa rozciętą ranę Jacka, a Jack opowiada jej swoją historię "do 5". Później tej samej nocy flirtują razem, a tym samym przedstawiają się sobie nawzajem.
  • Tabula Rasa - Jack dowiaduje się o przeszłości Kate ale chce wiedzieć więcej. Ale kiedy dziewczyna proponuje mu żeby skończył cierpienia szeryfa Marsa, Jack odpowiada : Ja nie jestem mordercą!. Później dziewczyna przychodzi do Jacka, by wyjaśnić mu dlaczego leciał z nią szeryf. Proponuje by zaczęli wszystko od początku.
  • House of the Rising Sun - Kate flirtuje z Jackiem na temat jego tatuaży. Później przechodzą przez dżunglę. Gdy Kate przystaje by zawiązać buta, widzi że Jack patrzy na nią. Kobieta pyta dlaczego Jack ją sprawdza. Kiedy Jack decyduje się przeprowadzić wszystkich do jaskiń, ona się nie zgadza i zostaje na plaży.
  • The Moth - Sawyer mówi Kate, że Jack jest prawie martwy, bo jest przysypany w jaskiniach. Kate tam biegnie i próbuje go wyciągnąć spod gruzu. dziewczyna nie ma już sił, jednak nadal kopie, gdy okazuje się że lekarz zdążył już wyjść z pomocą Charliego. Gdy Kate go zauważa rzuca mu się na szyję.
  • Whatever the Case May Be - Podczas kopania w grobie szeryfa, Kate wyciąga portfel mężczyzny i próbuje oszukać Jacka nabierając go na trik. Jack jednak to zauważa i jest niemile rozczarowany. Później dowiaduje się od Kate o samolociku i o mężczyźnie którego Kate kochała i "zabiła".
  • Deus Ex Machina - Kate idzie do jaskiń, by podziękować Jackowi za to, że pomógł Sawyerowi ze wzrokiem. Jack mówi, "że nie zrobił tego dla niego" [Sawyera].
  • The Greater Good - Kate wsypuje Jackowi proszek nasenny do picia by ten mógł odpocząć po śmierci Boone'a. Dziewczyna jest przy nim gdy zasypia i gdy się budzi.
  • Born to Run - Jack pyta Kate, czy to ona wsypała Michaelowi coś do picia, na co Kate oburzona odpowiada, że nie jest do tego zdolna. jack mówi, że nie wie do czego dziewczyna jest zdolna, po czym kobieta odchodzi.
  • Exodus: Part 1 - Jack dyskretnie pakuje dynamit do swojego plecaka, by móc nieść dynamit tylko sam.

Sezon 2

2x19JackKatenet

Kate i Jack złapani w siec. (S.O.S.)

  • Man of Science, Man of Faith - Kate żartuje z Jackiem. Dziewczyna mówi mu, ze wykonuje świetną robotę zajmując się wszystkimi.
  • Everybody Hates Hugo - Kiedy Kate wychodzi spod prysznica, Jack niespodziewanie ją tam znajduje wyłącznie w ręczniku. Oboje wyglądają na trochę zawstydzonych.
  • Collision - Jack daje Kate kije od golfa. Razem rozmawiają, flirtując na temat golfa. W pewnym momencie jack trafia piłeczką do źródełka, pod które za niedługi czas podchodzi Eko z rannym Sawyerem na plecach.
  • What Kate Did - Jack znajduje Kate w dżungli. Tam też dziewczyna przeprasza mężczyznę za to że nie jest "tak dobra jak on". Kate stara się wymknąć i uciec od Jacka, jednak mężczyzna przytula Kate. W pewnym momencie Kate bez ostrzeżenia całuje Jacka, po czym ucieka.
  • The Long Con - Jack pyta Kate, jak sądzi kto złapał Sun. W pewnym momencie Kate pyta czy Jack dobrze zna Anę Lucię, po czym odchodzi zostawiając Jacka zamyślonego.
  • Lockdown - Kate zatrzymuje Jacka, gdy ten idzie do bunkra. Kobieta mówi mu, że cieszy się, że wygrał z Sawyerem] w pokera.
  • S.O.S. - Jack zaprasza Kate na wyprawę do "linii", w nadziei na wymianę Bena na Michaela. Podczas wyprawy Kate znajduje lalkę i ją podnosi. Okazuje się, że lalka to był podstęp, aby wpaść w pułapkę Rousseau. Jack i Kate wpadają w siec. Później, przy ognisku Kate mówi, że przeprasza, że pocałowała Jacka (What Kate Did), na co on odpowiada, że nie żałuje.
  • Live Together, Die Alone: Part 2 - Przy stercie plastikowych pojemników, Inni zaskakują grupę udającą się po Walta, atakując ich (paralizatorami). Jack próbuje ratować Kate, gdy ta zostaje trafiona. Bierze ją na ramiona i próbuje uciekać, ale sam zostaje trafiony i upada na ziemię. Dopiero później na przystani Pala Ferry Jack znajduje Kate, Sawyera i Hugo związanych i klęczących na kolanach tak jak i on. Jack i Kate patrzą na siebie po czym Kate kiwa głową, a Inni zakładają im na głowę kawałki materiału.

Sezon 3

  • Every Man for Himself - Podczas gdy Colleen zostaje postrzelona, Juliet przychodzi do Jacka prosząc go o pomoc w operacji. Zakłada mu na głowę worek i przechodzą obok klatki Kate i Sawyera. W pewnej chwili włącza się klakson i gdy Kate głośno krzyczy do Jacka, mężczyzna nic nie może usłyszeć.
  • I Do - Juliet zaprowadza Kate na dół do stacji Hydra, gdzie przetrzymywany jest Jack. Juliet wychodzi "dając im trochę prywatności". Kate mówi że jest razem z Sawyerem przetrzymywana w klatkach i pracują w kamieniołomie. Kobieta prosi jacka, żeby dokonał operacji na Benie, ponieważ Inni chcą zabić Sawyera. Jack mówi jej, że się nie zgadza i każe jej iść. Później Jack widzi w kamerze Kate i Sawyera leżących na podłodze całkiem nagich. Domyśla się co się stało. Podchodzi do niego Ben i mówi mu, że dziwi się, że Kate wybrała Sawyera. Jack oświadcza mu, że następnego dnia wykona operację.
  • Not In Portland - Kiedy Sawyer i Kate są bezpieczni, Kate opowiada Jackowi historię, którą on jej opowiedział 1 dnia na wyspie. Jack mówi Kate by nigdy więcej nie wracała po niego.
  • Par Avion - Kate, Sayid i Locke wyruszają odbić Jacka od Innych, bo jak twierdzi Kate "jest mu to winna".
3x13Jack&Kate

Jack mówi Kate, że ją uratuje

  • The Man From Tallahassee - Kate wchodzi do domku Jacka, a ten mówi jej żeby wyszła, bo Inni go obserwują. Do domku wchodzi Sayid i oboje z Kate zostają schwytani. Później Jack przychodzi do pokoju gier, gdzie Kate jest przetrzymywana. Sprzeczają się o dziwne zachowanie Jacka, po czym Jack oświadcza jej, że opuszcza wyspę łodzią podwodną i że po nią wróci. Wchodzi Juliet i Jack wstaje odchodząc.
  • Left Behind - Juliet mówi Kate, że Kate złamała Jackowi serce uprawiając seks z Sawyerem, bo Jack to widział. To dlatego Jack powiedział jej , że by po niego nie wracała. Później Kate wchodząc do domku Jacka, zastaje go nieprzytomnego na podłodze. Zaczyna budzić go , po czym zaczyna się tłumaczyć, płacząc, że przeprasza go za to że wróciła, ale musiała. Potem Jack zaczyna się dopytywać gdzie jest Juliet, wtedy Kate przestaje płakać i mówi że kobieta jest na podwórku. Razem z Sayidem i Juliet wracają na plażę.
  • Catch-22 - Kate kończy jeść gdy pojawia się Jack. Mężczyzna pyta się czy Kate nie ma może czystej łyżki. Kate oblizuje swoją daje mu. Oboje mówią sobie dobranoc i Kate widzi jak Jack i Juliet razem jedzą. Kate jest zazdrosna.
  • Through the Looking Glass: Part 1 - W trakcie podróży do wieży radiowej, Jack mówi Kate, że ją kocha.

Sezon 4

4x13O6Rescue-Jack&Kate

Kate i Jack po wydostaniu się z wyspy

  • The Beginning of the End - Kate przytula Jacka, biorąc od niego telefon satelitarny. Jack o tym nie wie. Później spotykają się razem przy kokpicie wspominając Charliego, kiedy nadlatuje helikopter.
  • Something Nice Back Home - Jack mówi Juliet, że chce, aby Kate była obecna przy operacji jego wyrostka. Podczas operacji Kate ma za zadanie trzymać lusterko, tak żeby Jack widział co robi Juliet. W pewnym momencie Kate nie może patrzeć na ranę Jacka i Juliet każe już wyjść, mimo sprzeciwu Jacka. Jack traci przytomność. Po udanej operacji Juliet mówi Kate, że Jack ją pocałował (patrz odc. The Other Woman). Kate jest zaskoczona, a Juliet mówi, że ten pocałunek miał oznaczać, że Jack nie kocha nikogo innego.
  • There's No Place Like Home: Part 1 - Jack i Kate decydują się iść szukać śmigłowca do dżungli mając nadzieję, że znajdą również Desmonda i Sayida. Podczas wyprawy Kate spogląda na ranę Jacka i mówi, że mężczyzna krwawi. Jack mówi, że nie krwawi tylko jego organizm reaguje na zszycie wokół rany. Kate żartuje, że każdy kto kłamie nie patrzy w oczy a Jack patrzy nawet jak kłamie. Później Jack decyduje się iść sam dalej w dżunglę, a Kate mówi, że nie może i za nim idzie Sawyer.
  • There's No Place Like Home: Part 2 - Kiedy Jack wraca z Orchidei z Sawyerem i Hurleyem, Kate do niego podchodzi i ogląda jego ranę pytając czy wszystko w porządku. Kiedy moment przed skokiem Sawyera z helikoptera, Sawyer całuje namiętnie Kate na oczach Jacka. Chwilę przed wybuchem frachtowca, Jack mówi Kate żeby wsiadała do helikoptera, bo on "nie wsiądzie bez niej". Po wydostaniu się Oceanic 6 z wyspy na wyspę Sumba, Jack podchodzi do Kate, śmiejąc się do niej.

Poza Wyspy

  • There's No Place Like Home: Part 1 - Kate przychodzi wraz z Aaronem na pogrzeb Christiana Shepharda. Po ceremonii kobieta chwali Jacka za przemówienie, jakie wygłosił podczas ceremonii. Rozmowę rozbitków przerywa Carole Littleton, która podchodzi do Jacka i mówi mu o pokrewieństwie, jakie łączy go z Claire. Gdy kobieta odchodzi Jack znacząco patrzy się na Aarona,gdyż rozumie, że ten jest jego siostrzeńcem.
  • Eggtown - Jack przychodzi na rozprawę Kate i składa zeznania pod przysięgą. Lekarz twierdzi, że to dzięki Austen jeszcze piątka rozbitków przeżyła, ponieważ ona opiekowała się rannymi, dawała jedzenie i wodę. W końcu Kate już nie może tego słuchać i prosi Jacka, aby przestał. Gdy prokurator pyta Jacka "Czy kocha pan oskarżoną?", ten odpowiada, że już nie. Po rozprawie Jack i Kate spotykają się na parkingu. Jack mówi dziewczynie, że to co powiedział w sądzie nie było prawdą i wciąż ją kocha. Kate proponuje mu wspólny wieczór, Shephard wykręca się. Kate odgaduje, że Jack nie chce widzieć Aarona i zastrzega, że póki tego nie zechce, nie będą się spotykać.
  • Something Nice Back Home - Jakiś czas później Jack zmienił zdanie i zgodził się na spotkanie z Aaronem. Zaowocowało to romansem jego i Kate, który przerodził się w poważny związek. Jack zamieszkał z Kate i prowadził z nią szczęśliwe życie. Oświadczył się jej, a ona przyjęła propozycję. Jednak do ślubu nie doszło, bo wydało się, że Kate robi przysługę dla Sawyera, który pozostał na Wyspie, rozstali się, prawdopodobnie z inicjatywy lekarza.
  • 316 - Kiedy Jack wraca do domu spotyka Kate, rozmawiają, ona mówi, że jeśli on wraca na wyspę ona też to zrobi i się całują.
  • WG teorii fanów (i nie tylko) Kate jest w ciąży z Jackiem.

Zobacz też

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-NC-ND , o ile nie zaznaczono inaczej.