FANDOM

Jacket to nazwa nadana przez fanów dla związku pomiędzy Jackiem a Juliet.

Linia czasu

  • A Tale of Two Cities - Juliet podaje Jackowi posiłek w celi i jako jedyna z Innych zdaje się o niego troszczyć. Shephard bierze ją na zakładniczkę i próbuje zmusić do otwarcia celi, ale bezskutecznie.
  • Every Man for Himself - Jack pomaga Juliet w operacji Colleen, przy okazji dostrzega zdjęcie rentgenowskie Bena. Potem ona zrobi specjalnie dla niego zupę, ale on nie chce jej jeść.
  • The Cost of Living - Juliet i Jack idą razem na pogrzeb Colleen. Potem Burke pokazuje lekarzowi film, w którym prosi o "przypadkowe" uśmiercenie Bena podczas operacji.
  • I Do - Juliet umożliwia Jackowi spotkanie się z Kate. On widzi Austen kochającą się z Sawyerem, Juliet go pociesza.
  • Not In Portland - Juliet nieoczekiwanie zmienia zdanie i zmusza Jacka do kontynuowania operacji, w przeciwnym razie postrzeli Kate. Dla Jacka pomaga jednak kobiecie w ucieczce.
  • Stranger in a Strange Land - Jack aby uratować życie Juliet kłamie, iż nie prosiła go ona o zabicie Bena. Gdy zostaje ułaskawiona lekarz opatruje jej ranę, którą zadali jej inni. Potem patrzą sobie w oczy, gdy płyną statkiem do Baraków.
  • The Man From Tallahassee - Jack i Juliet grają razem w piłkę. Są sobie coraz bliżsi. Omal nie wypływają razem do cywilizowanego świata.
  • Left Behind - Jack zabiera Juliet do obozu rozbitków. Nie wie, że jest ona szpiegiem.
  • One of Us - Jack i Juliet razem leczą chorą Claire. Jack bardzo lubi kobietę i spędza z nią dużo czasu.
  • Greatest Hits - Oboje mają jakiś sekret, którego nie chcą zdradzić Kate.
  • Through the Looking Glass: Part 1 - Juliet idzie z Sawyerem na plażę, daje Jackowi całusa na pożegnanie.
  • The Beginning of the End - Jack z radością wita Juliet wracającą z plaży.
  • The Other Woman - Juliet i Jack całują się.

Zobacz też

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-NC-ND , o ile nie zaznaczono inaczej.