FANDOM

Ajira2

Logo linii lotniczych Ajira

Ajira Arways - fikcyjne wysokokadłubowe linie lotnicze stworzone na potrzeby serialu LOST. Ajira Arways są liniami indyjskimi, które obsługują połączenia między następującymi destynacjami: Ames, Bagdad, Bangok, Guam, Los Angeles, Mexico City, Nowy Jork, Portland, Rzym, Seul, Santa Monica, Sydney, Tokio, Tustin, Wellington. Ajira Air to linie, którymi Oceanic Six powrócili na wyspę.

AJIRA LOT 316

Info Główny artykuł: Lot 316

Lot 316 był lotem którym Oceanic Six wróciło na Wyspę. Od ośmiu miesięcy pilotem na tej trasie był Frank Lapidus. Gdy samolot przelatywał w pobliżu wyspy nastąpił błysk światła, przez który O6 pojawiło się na wyspie. Dalsze losy samolotu nie są znane.

Kampania reklamowa sezonu 5

Linie Ajira Arways przewijały się w kampanii promocyjnej do sezonu 5, w Stanach Zjednoczonych można było zobaczyć plakaty promocyjne 5 serii Zagubionych, na których widniało logo owych linii lotniczych.

W klipie muzycznym The Fray- You Found Me, będącym jednocześnie filmem promocyjnym Lost 5 znajdują się ukryte obrazki z logo Ajira Airways.

Ajira

Logo Ajira na butelce znalezionej na Wyspie w 5x04

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-NC-ND , o ile nie zaznaczono inaczej.